Followers

Saturday, February 6, 2010

Susahnye nak lupakan semua ni.....

Salam semua....ntah kenapa minggu ni merupakan minggu yang penuh kesedihan bagi aku.....tak tahu pada sapa yang aku nak luahkan kesedihan ku ini.......kalau aku luahkan pun adake orang yang akan memahaminye.......masing terbayang dan terngiang2 kata-kata keramat tu di telinga ku ini...hanya airmata yang menjadi penemanku saat ini.......pada tuhan aku mohon berikan aku kekuatan untuk menghadapi semua ini....tabahkan hati dan kuatkan semangatku untuk menghadapi hari-hari yang mendatang.........aku perlukan kekuatan untuk berdepan dengan dia yang pernah aku anggap sahabat yang terbaik.....ntahla.....mungkin aku yang bersalah....atau ada rahmat yang tertulis disebaliknye....pada teman yang pernah menjadi sahabat baik ku....terima kasih atas segalanya.....""cuma satu pesanku......kalaupun nak membodek jangan sampai kawan sendiri kau tindas.."".....TERIMA KASIH banyak2

1 comment:

  1. Salam Izan,Muga dirahmati sebagai insan yg tulen disisi Allah swt..kita kerdil,kita lemah..semuanya pada yg esa.Untuk Manusia kita perlu kuat,kita perlu matang..perlu semangat dll.
    Abg.Shariff pernah kecundang 2x pada kawan karib yg puluhan tahun kenal lantas semangat arwah ayah pernah kata..BERKAWAN BOLEH..BERKARIB ELAKKAN.

    ReplyDelete

About Me

Dah pukul berapa ye.........