Followers

Friday, February 19, 2010

Khas buat Ezani Galeria....



Salam........seminggu aku menyepikan diri dari berinternet....sambil merawat hati yg kesedihan ini,berkat semangat dari kawan2 aku cuba untuk melupakan apa yg telah terjadi walaupun amat payah sekali...apa pun aku kena kuat.....dalam kesedihan yg melanda aku masih punyai ramai kawan2 yg bersimpati...pada kawan blogger semua...TERIMA KASIH TAK TERHINGGA ATAS KEPERIHATINAN KALIAN" ....tanpa kalian semua tak mungkin aku sekuat hari ini...
N3 kali ini sebenarnye nak tunjuk kan pada EZANI GALERIA...Inila set cawan Geomentri yg akak cakapkan aritu...tapi hanya 2 set yg akak ada...dah lama mencari sedara mara yg lain tp x jumpa2 gak so kalau Ezani berminat leh la kita" Berbarter ye"....

1 comment:

About Me

Dah pukul berapa ye.........