Followers

Friday, October 16, 2009

Hasil dari Taiping lagi.....



piring bunga kekwa sama mcm yg k.shas bagi aritu...





piring yg aku jumpa ari ni semua nye x bercawan....harap pas ni ada la rezeki aku nk dapatkan cawan2 ni...
piring ni kecil...utk cawan mini...tp cawan nye x ada lak..pada kwn2 yg ada lebih2 tu calling la ye...
pinggan bujur oriental ceramic ada 2 size yg berbeza..pada yg nk barter tu boleh la sms..



Salam semua...Hari ni aku ke Hospital Taiping antar kakak ipar dapatkan rawatan....sementara menunggu aku pun apa lagi....amik kesempatan ni ke kedai apek yg selalu tu...tp apek tu x buka kedai la pulak...tapi x apa ada kedai apek lg satu....nasib baik apek ni bukak kedai...tengok apa yg aku dapat hari ni.Pada kawan2 yg berminat sms je la...barang ni ada lebih utk di barter @ jual... layan je la kawan2 semua ye.....

1 comment:

  1. izan. bole tanya tak. di taiping kat mana kedai apek tu

    ReplyDelete

About Me

Dah pukul berapa ye.........