Followers

Sunday, August 2, 2009
















Dari taiping jam 9mlm....sampai manjung jam 10.30....setelah mgemaskan barang2 aku ingat nk masuk tidor,rasa letih sgt drive td....tp mata ni x nk pejam lak,teringatkan Zaha yg terlantar kat hospital...teringat kan ank sedara yg x ada sapa nk menjaga.nk bwk balik Manjung,diaorg x nk......adik yg menjaga kt hospital x renti2 menangis aku jd sayu.....x sanggup nk balik Manjung tapi terpaksa balik....esok nk keja...apa yg mampu aku lakukan saat ni hanyalah berdoa....berikan kami ketenangan dan kekuatan utk menghadapi semua ni.....Untuk adik ku SALMi bersabarla...andainya ini yg terbaik untuk ZAHA kita relakan dan reda ......bukan kita x sayang tp dari dia terseksa........dalam sayu terkenangkan ZAHa ,adik call"akak....dr nk tebuk pinggang ZAHa....Buah pinggangnye dah x berfungsi....kena bt cuci buah pinggang....dia dlm bahaya...Apalagi yg mampu aku buat saat ni ...aku yg mendengar pun dah x tentu arah inikan pulak adikku yg menunggu suaminye tu.......ntahla aku jd buntu sekejap.....YA ALLAH beratnye dugaan mu ini.....

No comments:

Post a Comment

About Me

Dah pukul berapa ye.........